loading...
برای عشقم زهرا
دلداده بازدید : 6 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (0)


سلام گلم
امروز تولدت بود تبریک کلی از خدا تشکر کردم که تورو افریده قدر خودتو بدون
امروز روز تولدت بود تو چشمم نگاه کردی گفتی که منو نمیخوای ولی حرف دلت نبود منکه اینجوری فهمیدم خخخخ
دلم روشنه خدا بهم میگه دلت قرص باشه نترس
همیشه ارزو دارم که خوب باشی بهترین باشی قربونت بشم الهی
جوادت دلش نشکسته به عشقش ایمان داره
هی خدا دوست دارم نوکرتم خدا جون
کمکم کن یکمی کمرم خم شده ولی باری که رو دوشمه نمیندازم زمین
من صبورم زود میدانو خالی نمیکنم
کمکم کن که موفق باشم
یه داستان دیگه میخوام شروع کنم بنویسم با یه سبک جدید ایشالله موفق باشم
یه طرح خوب هم دارم بعد امتحانا اونو هم شروع میکنم
خدا جون کمکم کن
زهرا میبینی جوادت چقدر دوست داره و براش چقد زحمت میکشه
روزت مبارک عزیزم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام عشقم این وبلاگ رو ساختم تا حرفای دلمو بگم درد دلامو ، غم هامو اینجا بنویسم تاروزی که تو برگردی پیشم خواهم نوشت... عاشقانه دوست دارم حسم فقط دوست داشتن نیست یه حس عجیب که خیلی فراتر از دوست داشتنه سی ام شهریور اخرین دیدارمون بود به قول خودت روز وداع ولی برای من روز وداع نبود بیشتر از همیشه عاشقت شدم و برای رسیدن زندگی میکنم فقط و فقط برای تو زندگی میکنم
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 1,148
  • کدهای اختصاصی

    كد موسيقي براي وبلاگ