loading...
برای عشقم زهرا
دلداده بازدید : 6 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

ازت خبری ندارم زهرا
فراق ، دلتنگی ،دلشوره و کلی غم دارم
هیشکی از حالم خبر نداره
خودمم دیگه نمیتونمم خودمو بفهمم
کلی غم دارم ولی یکمی شادم اخه به دلم افتاده به زودی میمیرم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام عشقم این وبلاگ رو ساختم تا حرفای دلمو بگم درد دلامو ، غم هامو اینجا بنویسم تاروزی که تو برگردی پیشم خواهم نوشت... عاشقانه دوست دارم حسم فقط دوست داشتن نیست یه حس عجیب که خیلی فراتر از دوست داشتنه سی ام شهریور اخرین دیدارمون بود به قول خودت روز وداع ولی برای من روز وداع نبود بیشتر از همیشه عاشقت شدم و برای رسیدن زندگی میکنم فقط و فقط برای تو زندگی میکنم
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 41
  • بازدید کلی : 1,146
  • کدهای اختصاصی

    كد موسيقي براي وبلاگ